Friday, November 30, 2012

Hello December!

via my pretty pennies


Не знам как е  при вас, но мен вече здраво  пред-коледна треска ме тресе!!! В главата ми се въртят само идеи за подаръци, шишарки, елхички, лампички, коледни лакомства и всичките му други празнични "радостинки":) Отдавана не съм се чувствала така!! Едвам ме свърта на едно място, а има още цели 10 дни преди да яхна самолета(метлата) за вкъщи! Списъкът с нещата, които съм си наУМила е толкова дълъг, че вече се чудя откъде ще започна! Набелязала съм си толкова сладкиши, които чакат да бъдат опечени, толкова много "направи си сам" идейки и надявам се поне няколко снежно бели дни за да мога да пощракам на воля в гората!!!
И както казах- здраво ме тресе и няма как просто да не споделя няколко снимчици за Хо-ХО-ХО настроение! :)

А ето как може да си направим хартиени коледни дръвчета, 

via womenweb
украса с шишарки..

via wohnidee

via wohnidee

via wohnidee

via wohnidee



via wohnidee
или пък снежни човечета с прежда :)

via wohnidee

via wohnidee

via zuhause
via vi sualize

No comments:

Post a Comment