Saturday, August 31, 2013

Barcelona, Barcelona :)

Годината ми започна с мисълта за Барселона, с мисълта за цвят, аромати, глъчка, слънце и интересни срещи. Планирала бях цял месец Испания. Щях да отседна в Барселона за седмица-две и после с влак надолу към Валенсия, и още по-надалу към област Андалусия, през малките селца, покрай бреговете на Средиземно море и кой знае.. може би дори от другата страна на Гибралтар. Речено-сторено! Начален курс по испански през февруари, билетът бе закупен още през март, оставаше само да си купя подходяща раница и да потърся място за нощувка през първите дни. Е, не че нямах някои съмнения свързани предимно със "евентуалните" опасности по пътя, но какво пък? Ако не сега, то кога? Дори мисълта да пътувам сама през тази непозната страна ме надъхваше само повече.. Аз, раницата и фотоапарата ми! Радост голяма! :) Е да, ама не съвсем... До Барселона отидох, но само за 5 дни. И не с раница, а сак. И не сама, а с приятели. И въпреки това-беше страхотно! Толкова много цвят, миризми, хора. Последните даже в повечко :D Слънце, море, вкусна храна, толкова много малки улички с уникални магазини, толкова много от всичко, толкова малко време... И все пак.. Уникално! Друг свят! Посред нощ като ден, до обяд- всички спят, плодове, вина, татуировки на всеки крак и ръка, ефирни дрехи, малки, уютни барчета, различни кожи и култури, павета и много, много изрисувани в графити стени. Вдъхновяващо, размечтаващо :) А ето и малко снимков материал, даващ бегла и със сигурност не достатъчна представа за този град на цветовете..:)






















































No comments:

Post a Comment